6:30 – 9:00 - schodzenie się dzieci do przedszkola. Indywidualne rozmowy z dziećmi i z rodzicami. Zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne.
9:00 - 9:15 - prace porządkowe w sali. Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania.
9:15 - 9:45 - śniadanie- doskonalenie umiejetności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
9:45 - 11:15 – realizacja zajęć edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
- zajęcia wychowawczo-dydaktyczne w oparciu o podstawę programową
- zajęcia dodatkowe wynikające z planu ( j.angielski, rytmika, logopedia, kuchcikowo)
11:15 - 11:30 - przygotowanie do obiadu (czynności porządkowo-higieniczne)
11:30 - 12.00 - obiad- wspieranie samodzielnych działań dziecka, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Samodzielne spożywanie posiłku, prawidłowe posługiwanie się sztućcami.
12:00 - 12:10 – mycie zębów
12:10 - 12:45 – odpoczynek - leżakowanie przy słuchaniu bajek czytanych przez nauczyciela lub muzyce relaksacyjnej
12:45 - 14:00 - zabawy swobodne w sali, spacery lub pobyt na placu zabaw, gry sportowe ćwiczenia kształtujące podstawę dziecka
14:00 – 14:10 - przygotowanie do podwieczorku (czynności higieniczno-porządkowe)
14:10 - 14:30 - podwieczorek- wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych
14:30 - 17:00 - zabawy indywidualne i grupowe w sali lub na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci do domu.
Jeśli tylko pogoda na to pozwala bawimy się na dworze, na placu zabaw oraz wychodzimy na spacery.